6 תשובות
קרח לא יעזור...
אבל תשתפוף את היד במים קרים טוב טוב עם קצת סבון..
ותשים על ידים יבשות שמן זית.. לכמה דקות
אפשר אחרי זה לשים גם קרם לחות אבל לא חייב
אבל תשתפוף את היד במים קרים טוב טוב עם קצת סבון..
ותשים על ידים יבשות שמן זית.. לכמה דקות
אפשר אחרי זה לשים גם קרם לחות אבל לא חייב
שואל השאלה:
תודה..
תודה..
למרוח את הידיים בכמות נדיבה של שמן (רגיל, בישול), להמתין כמה דקות ולשטוף ידיים.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
מה זאת אומרת?
זה לא כול כך מפורט אי אפשר להיפגע רק עם היה מקרה של חתך אוו
שריטה
שריטה
ממליצה לך לשים שמן זית על היד ולהרגע...
זה עזר לאח שליי
זה עזר לאח שליי
באותו הנושא: