23 תשובות
שואל השאלה:
זה ממש תלוי, זה לא חייב להיות יומיות מקוצרות, זה יכול להיות גם עד ארבע, עד חמש וגם 2
אנונימית
בהבטחה פקידה רוב הסיכויים מקוצר יותר
גל לרוב תסיימי 17 16 במקרה הטוב 13
בתור מישהי ששירתה בלשכת גיוס
שואל השאלה:
חשבתי ללכת על רכזת גיוס ושיבוץ כי אני לא רוצה להשתעמם ולשבת על התחת במשך שנתיים ולא לעשות כלום
והבנתי שרכזת גיוס ושיבוץ יש עבודה כי זה מלשבים וכל הזמן נמצאים בעיסוק וככה הזמן טס
אנונימית
שואל השאלה:
מה לדעתך כדאי לי?
הקטע עם השעות פחות מפריע לי, אפילו שזה עד ארבע חמש זה עדיין מכין אותי לחיים שאחר כך כי בדרך כלל גם עובדים בשעות מאוחרות כאלה אחרי זה
אנונימית
רכזת גיוס ושיבוץ תמיד יש עבודה
תעשי שיקולים עם עצמך את יכולה להגיע דרך גל לפקידה
שואל השאלה:
אז אם אני רוצה להיות בעיסוק ועבודה את חושבת התפקיד יתאים לי ?
הוא קשה ? (חוץ מהשעות ושזה שוחק והכל )
אנונימית
יכול להיות
הכל תלוי איפה ישימו אותך יש תפקידים אחלה בתור גל
כמו משקית מתנדבים,קהילה ברהן וכו
את יכולה להגיע גם להיות פעילת תש
שואל השאלה:
^כן הבנתי שיש כמה מדורים וכל מדור עוסק במשהו אחר , זה כן נשמע די מעניין פשוט מפחדת שיהיה ממש ממש קשה כמו שאומרים
את מכירה אולי כאלה שבתפקיד ? הם סובלים או שהם בסדר עם התפקיד הזה ?
אני פשוט ממש רוצה יומיות והתפקיד הזה זה מאה אחוז יומיות, ואמא שלי עובדת ליד והיא יכולה להסיע אותי כל יום ללשכה וחשבתי על זה כפלוס
אנונימית
אני עושה תפקיד בתור גל במיטב במילואים
אני מכירה מלא בטח אנשים בדרכ שבוזים ומתים לעוף ממיטב כי זה "טרנד" אבל זה נשרד בסופו של דבר
בסופו של דבר מגיעים להבנה
שואל השאלה:
דיי עד כדי כך??^
אני לא רוצה להיות נציגת שירות, אני רוצה להיות בלשכת גיוס, גם שם זה ממש נוראי?
אנונימית
נציגת שירות זה משמרות זה סיפור אחר
בלשכה זה תלוי לאיזה מדור את מגיעה זה נשרד
שואל השאלה:
אני פשוט מאמינה שיש תפקידים הרבה יותר גרועים מזה.. את חושבת כדאי לי בכל זאת ללכת על רכזת גיוס ושיבוץ ? ^ (יומיות)
אנונימית
כן מקסימום מפעילים קשרים ועוברים יחידה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת עוברים יחידה ?^
אנונימית
שואל השאלה:
אבל רגע למה ממש קשה שם? כי המשמעת קשוחה ? מפקדים רעים ?
אנונימית
מקסימום במקרה הגרוע עושים 55 ועוברים ליחידה שהיא לא מיטב לא אסון
המפקדים אצלנו אחלה
שואל השאלה:
אבל למה ממש רע במיטב?^
אני פשוט ממש רוצה יומיות והלשכה זה חצי שעה נסיעה מהבית שלי וממש חשוב לי להגיע הביתה כח יום
וגם חשוב לי להיות בעיסוק עם עוד חיילים איתי ולא להשתעמם ולהכין קפה למפקד
אנונימית
פקידה יומיות מקוצרות יותר
שואל השאלה:
זה לא פקידה
זה להיות בלשכת גיוס ולעזור למלשבים
זה כמו פקידה ??
אנונימית
רכזת גיוס ושיבוץ זה פקידה בשם אחר
אני חושבת שדיברנו בגלל העבודה בגלל הסטיגמה שיש על היחידה ובגלל השעות
שואל השאלה:
טוב אני אלך על זה
בכל תפקיד קשה ויש הרבה עבודה אז ככה או ככה אין ככ מה לעשות
מעדיפה את זה מאשר לוחמת מעברים או משטרה צבאחת
אנונימית
כן זה עדיף