9 תשובות
כי הראש שלנו בנוי אחרת ממך
מי יותר טוב ממנו? לפיד עם כריזמה של כיסא כתר? או גנץ המגמגם?
כי הם חושבים שמה שהכי חשוב זה שהוא יודע לנאום עם כריזמה ואנגלית טובה
אנונימית
בת כמה את שאת חושבת דבר כזה?^
כי מה האלטרנטיבה? בארץ פוליטיקה עובדת בשיטת הרע במיעוטו מה חעשות
אולי כי הם לא רוצים להיות שמולאנים?
אנונימית
האם ברו מנסה להגיע לחמים?
לא ברור. נראה לי חסרה להם אונה במוח
אנונימי
כי עם ישראל הוא סטיופיד
באותו הנושא: