4 תשובות
לא יהיה דיקטטורה, בסופו של דבר לא הממשלה תחליט על זה לא 15 שופטים ולא האופוזיציה, אלא רוחם של האזרחים שמעצבת את המדינה
וישראל היא לא דמוקרטיה במילא, היא אוליגרכיה בחסות השם דמוקרטיה לאנשים שתומכים במיעוט (בגצ)
וישראל היא לא דמוקרטיה במילא, היא אוליגרכיה בחסות השם דמוקרטיה לאנשים שתומכים במיעוט (בגצ)
שואל השאלה:
הסבר למה אבל. כי זה נשמע די טפשי...
הסבר למה אבל. כי זה נשמע די טפשי...
כן
כן.
באותו הנושא: