התחברות הרשמה

בנות שהיו באישפוז הפרעות אכילה

כמה חודשים הייתם שם?
28 ביולי 2024, 17:46
הפרעות אכילה    
4 תשובות
מכירה מישהי שהייתה 3 חודשים
.
.Dark Clouds.
הייתי 3 וחצי חודשים בערך
s
studentt
שואל השאלה:
אחרי האישפוז? ממשיכים לעזור ? את יודעת?^
אנונימית
כן לרוב יש טיפול המשך
s
studentt
באותו הנושא:
דברים שרק אנשים שהיו באשפוז פסיכיאטרי/הפרעות אכילה יבינו?
בנות שהיו באשפוז הפרעות אכילה מעל גיל 18
דברים שרק אנשים שהיו באשפוז פסיכאטרי/הפרעות אכילה יבינו?
בנות שהיו באשפוז להפרעות אכילה
בנות שהיו באישפוז הפרעות אכילה
בנות שהיו באשפוז הפרעות אכילה (אנורקסיה)כנסו
אנשים שהיו באשפוז הפרעות אכילה/פסיכאטרי ספרו חוויות ודברים שנוכל להזדהות אחד עם השני
בנות שהיו באשפוז הפרעות אכילה מעל גיל 18
בנות שהיו באשפוז להפרעות אכילה?
בנות שהיו באשפוז הפרעות אכילה של מעל גיל 18
בנות שהיו באישפוז בגלל הפרעות אכילה