5 תשובות
יכולים לכעוס או להגיד לך לא לעשות כניסה/אצבע אבל אם לא אומרים לך כלום תמשיך עוד קצת כסף מה רע
רוב הסיכויים שאם הם לא צריכים אותך יגידו לך שלא משלמים לך ושאתה סתם תבוא מוקדם יותר.. תבדוק בתלוש שכר אם שילמו לך על זה יותר
שואל השאלה:
^ אני מחתים אצבע
^ אני מחתים אצבע
אנונימי
לא יודעת אם יכעסו אבל תבדוק בוודאות שאתה מקבל על השעות האלה כסף ולא סתם שותקים
אנונימית
באיזה שהו שלב ישימו לב ויעירו לך.
זה לא בסדר
זה לא בסדר
באותו הנושא: