6 תשובות
זה חד משמעית היה הצעד הנכון
כן יכלת לעשות את זה בדרך אחרת ולא בשיחת טלפון אבל לא הייתה תקשורת עם הבן אדם ומי היה יודע מתי היית רואה אותו, אז כן עשית את הצעד הנכון ואם יהיה לו חשוב מספיק, הוא יחזור.
לגמרי כן.
יצאת ממש בסדר את לא צריכה לרדוף אחריו בשביל יחס , אבל כן הפרידה בטלפון טיפה מביכה היה עדיף להגיד לו שאת צריכה לדבר איתו השבוע ולהיפרד פנים מול פנים
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא אוהב אותי לדעתכם? (לפי איך שסיפרתי את זה)
אנונימית
אני חושב שעשית צעד נכון, למרות שאני לא אוהב את הנקוגת מבט של: "רציתי שהוא יילחם עלי שאני לא אפרד איתו" כי דווקא אם הוא אוהב אותך הוא לא יריב על זה.

אבל חוץ מהמשפט הקטן הזה, לדעתי הכל מצוין
שואל השאלה:
למה אתה בטוח בזה?^
אנונימית