4 תשובות
אני חושבת שאתם צריכים לעשות שיחה פנים אל פנים ולהסדיר עניינים
להיפרד בטלפון זה באמת פחות מכבד אבל גם את לא יכולת למשוך את זה עד שהוא יואיל בטובו להיפגש איתך
הוא צריך גם לפנות לך זמן בסופו של דבר זאת מחויבות ואתם לא ילדים קטנים זוגיות זה לא משהו שמזניחים
בן אדם צריך להרגיש שהוא עשה משהו בשביל שהזוגיות תצליח.. הוא צריך להרגיש שהתאמצת בשבילו.. כי בכול זאות זה קל להפוך מאוהב לאויב..
לא נורא פעם הבאה לא נפרדים בטלפון
כנות לדבר על הכל בלי כנות, תדברי איתו פנים אל פנים תהיי כנה איתו בלי אגו ומה שיהיה יהיה , גם להיפרד זה בסדר אתם בשלבים שונים בחיים וזה לגיטימי בסוף הוא צריך לתת לך צומת לב גם את נכון אבל לא רק את .
פרידה בטלפון זה אף פעם לא טוב כי בסופו של דבר אתם לא בכיתה ו
אבל אני יכולה להגיד לך שאני ככ מבינה אותך וכנראה הזוגיות הזאת באמת לא צריכה לקרות אם זה לא עבד פעמיים