7 תשובות
מכיר את זה כל כך זה באמת מעצבן
האנשים האלה אכזבה לאנושות
האנשים האלה אכזבה לאנושות
וואי לא סובלת כאלה אם באלך אפשר להכיר
תחסמי סיס היא לא שווה את זה
זה פשוט אומר שאת בן אדם טוב
כי כנראה היא לא הבינה מה את רוצה לאן את חותרת
אנונימית
היא כנראה הוטרדה קצת או משהו או שאם לא עשית את זה באקססיביות אז זה באמת נורא מוזר
שואל השאלה:
מה יש להיות מוטרדים ממחמאות? מבת לבת
מה יש להיות מוטרדים ממחמאות? מבת לבת
אנונימית
באותו הנושא: