8 תשובות
שיש לך ביטחון. תחייכי :)
שואל השאלה:
אז מה זה נרקיסיזם?
אנונימית
לא,
את אוהבת את עצמך וזה חשוב 3>
כל עוד את לא מתנשאת מעל אחרים, זה בסדר גמור וחשוב לאהוב את עצמך
לא, זה נחשב אהבה עצמית אם את לא מעלה את הנושא הזה כל פעם ומורידה מאחרים.
נרקיסיזם זו הפרעה נפשית
אנונימית
לא בהכרח, יכול להיות שפשוט יש לך ביטחון עצמי מאוד גבוה.
כל עוד את לא שמה את עצמך מעל אחרים את לא.
כל עוד את לא שמה את עצמך מעל אחרים
אז זה בסדר.
בצורה של לחשוב שאת הכי טובה מכולם וכולם אפסים.
אנונימית