8 תשובות
אני לא יודעת על זה יותר מידי אבל כן יש מוסדות של למידה גבוהה שמקבלים ללא בגרות, למשל האוניברסיטה הפתוחה. ממליצה לך לבדוק על זה, ויכול להיות שיש עוד אפשרויות בשבילך.
אם זה היה אפשרי זה היה פוטר לי 99% מהבעיות בחיים
שואל השאלה:
בכלל לא?
בכלל לא?
אנונימי
רק בפתוחה למיטב ידיעתי.
תברר על מכינה קדם אקדמית, יתכן שתוכל לעשות אותה במקום ולהתקבל על סמך זה.
תברר על מכינה קדם אקדמית, יתכן שתוכל לעשות אותה במקום ולהתקבל על סמך זה.
אני חושבת שאולי בפתוחה, אבל אני לא בטוחה.
צריך לבדוק את זה.
מה שכן, יש מכינות והשלמות שאפשר לעשות.. שלא בהכרח עכשיו להשלים בגרויות.
אבל תקח בחשבון מה יותר מתאים לך ולצרכים שלך.. כי יכול להיות שעדיף לך להשלים בגרויות רגיל מאשר מכינה שלמה.
זה גם תלוי בכמה יש לך להשלים, תקציב וכולי..
אני יודעת שיש תוכניות לחיילים או אנשים מסוימים שממנים את זה.
צריך לבדוק את זה.
מה שכן, יש מכינות והשלמות שאפשר לעשות.. שלא בהכרח עכשיו להשלים בגרויות.
אבל תקח בחשבון מה יותר מתאים לך ולצרכים שלך.. כי יכול להיות שעדיף לך להשלים בגרויות רגיל מאשר מכינה שלמה.
זה גם תלוי בכמה יש לך להשלים, תקציב וכולי..
אני יודעת שיש תוכניות לחיילים או אנשים מסוימים שממנים את זה.
לצערנו לא אהוב צריך לסבול יותר לסבול במערכת
חייבים בגרות כדי לקבל את התואר אבל לא חייבים כדי להצליח להשיג נקודות זכות
זה למה גם אפשר לעשות תואר בזמן התיכון ואז בסוף לקבל תעודת בגרות ותואר
זה למה גם אפשר לעשות תואר בזמן התיכון ואז בסוף לקבל תעודת בגרות ותואר
בישראל חייבים תעודת בגרות כדי לקבל תואר כלשהו
באותו הנושא: