תשובה אחת
1. אפשר להשלים בגרויות
2 האוניברסיטה הפתוחה מקבלת בלי ת.בגרות ובלי פסיכומטרי
3. פסיכומטרי זה מבחן שבודק את הידע שלך בשפה, מתמטיקה, אנגלית, ועוד