6 תשובות
לא, לא לקום ב4
את לא תשרדי יומיים אבל כן זה אחלה
אנונימית
לקום ב 4 מיותר
תקומי ב 6
תעברי על החומר בערב לפני
שואל השאלה:
אני לא צריכה זמן בשביל חברים כי אין לי ואני אוהבת לישון כי אני תמיד עייפה ולימודים ממש חשובים לי אחרי שנים של זילזול אני מאמינה שאני אצליח
אנונימית
אבל לקום ב 4 זה לא בריא
פיזית או מנטלית. עדיף ללמוד יום לפני
השינוי בגישה שלך לא מצריך לקום ככה
במקום ללכת לישון ב20:00 תלכי לישון יותר מטוחר ותעברי בערב על החומר ואין שום סיבה לקום ב4