12 תשובות
כן, נשמע ממש טוב
כן
אם יש לך מה לעשות 25 דקות אז סבבה
כן ממש סבבה
קצת מזכירה את שלי
זה בסדר
זה בסדר
25 דקות זה הרבה זמן לחכות
רק לי זה נראה מוגזם שהיא קמה כמעט שעתיים לפני שמתחיל הלימודים? וגם ברה באיזו שעה את הולכת לישון שאת קמה כזה מוקדם וזה מספיק שעות שינה?
שואל השאלה:
^^אבל זה ייתרון, להיות קצת לבד בכיתה, להשלים שיעורי בית אם לא עשיתי, סתם להיות בטלפון זה עובר מהר וזה די כיף להיות מהראשונים בבית ספר לפני כולם, לא?
^^אבל זה ייתרון, להיות קצת לבד בכיתה, להשלים שיעורי בית אם לא עשיתי, סתם להיות בטלפון זה עובר מהר וזה די כיף להיות מהראשונים בבית ספר לפני כולם, לא?
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני בן, וזה כי אני גר במושב והבית ספר שלי בעיר ליד המושב אז אני חייב להקדים זה או ככה או ממש לאחר
^^אני בן, וזה כי אני גר במושב והבית ספר שלי בעיר ליד המושב אז אני חייב להקדים זה או ככה או ממש לאחר
אנונימי
זה מעולה! הלוואי שלי היה ככה שגרת בוקר :((
אני תמיד מאחרת
אני תמיד מאחרת
יש לי שגרה די דומה, רק שאני קם ב-7 בדרך כלל (מחר ב-5:30 כי יש טיול שנתי)
אם אפשר לשאול לפי מה חלוקת הפרחים?
אנונימית
באותו הנושא: