התחברות
הרשמה
בשפת הבריין רוט, מה נחשב טוב יותר: סיגמה או אלפא?
27 ביולי 2024, 15:13
אלפא
סיגמה
גבר אלפא
שכר
3 תשובות
זה אותו דבר
א
אנונימית1804
אלפא אני חושב
ט
טיגריס שחרחר
אלפא נראה לי
ו
וולטר וויד
באותו הנושא:
מי לדעתכם הסיגמה הכי סיגמה בעולם?
אם אני יודעת את שפת הסימנים זה נחשב שאני יודעת עוד שפה?
מה זו השפה החדשנית שהנוער היום המציא? סיגמה וכל השטויות האלה. זה מביך
רק אני אוהבת בנים סיגמה? ושהם לא npc פשוט סיגמה
איך להיות יותר סיגמה אלפה גבר?
יא סיגמה קרווטוי אה סיגמה סיגמה סיגמה
מה זה סיגמה? כאילו בנים שהם סיגמה?
מה ההגדרה המדויקת ביותר של 'בחורה סיגמה'
אם אני יודעת 7 שפות כמעט שוטפת ועוד 3 סביר נחשב שקולטת שפות מהר?!
מה יותר טוב? אלפא או סיגמה?
איך להיות יותר סיגמה? אני רק 70 אחוז...