12 תשובות
שואל השאלה:
למדתי לבד אין לי מישהו חירש במשפחה
אנונימית
כן
בגדול כן
אני גם יודעתת ונראה לי שכן ולא, כי זו עוד דרך לתקשר אבל מצד שני זאת לא באמת שפה
תכלס כן
כן זו שפה
בכל העולם אנשים מדברים שפת סימנים אם הם יודעים. יש שפת סימנים באנגלית ובעוד שפות
כן ברור וכל הכבוד לך, אני לומדת דרך סירטונים את שפת הסימנים ואני יכולה להגיד לך שזה יעזור לך בחיים בהמון פעמים וגם יקל על אנשים כבדי שמיעה.
שואל השאלה:
היי
אנונימית
היי גם לך