7 תשובות
תעשה מה שאתה רואה לנכון נשומה
זה להראות שאתה ג'נטלמן
מנהג עתיק יומין שלדעתי צריך לאבוד עליו הכלח, בעקרון אתה מראה רצינות שאתה זה שהזמנת את האישה ויזמת את המפגש ואתה דואג להראות באופן סימלי שאתה דואג למוזמנת שלך. זה ברמת הפשט. המנהג הזה לא בא לטובת האישה בעצם, ואילו אני הייתי אישה, הייתי מתנגד לו ומוציא את הכסף, אבל נשים כהרגלן בוחרות באופן סלקטיבי עם פינצטה מה שנוח להן בכל מצב ספציפי. תמשיך לשלם ידידי, אם אתה רוצה שיהיה לך סיכוי לדייט שני (:
אנונימי
זה פשוט נשאר כמסורת. פעם נשים לא יכלו לעבוד או שעבדו במשרות מאוד קטנות והרוויחו שכר מצומצם. לא מספיק כדי לתמוך במשפחה זה בטוח. הגבר היה המפרנס וזה שעשה את הכסף הגדול לכן זה היה נהוג שהוא זה שישלם בדייטים מתוך נימוס כלפי האישה, וגם כדי להראות לה שהוא מסוגל. ובזמנים ההם נשים חיפשו גברים שמכניסים כסף כי הן ידעו שהם יוכלו לתמוך ולפרנס את המשפחה.
היום זה כבר לא רלוונטי אבל המנהג נשאר. עדיין יש תפיסה מאוד חזקה שגבר צריך להכניס את הכסף העיקרי הביתה, הרבה גברים שלא במצב הזה (שלא עובדים או שבת הזוג שלהם מכניסה יותר מהם) אומרים שזה גורם להם להרגיש לא גבריים וכאילו הם נכשלו.
וגם הרבה נשים רואות בכסף כפקטור גברי אצל גברים, ואם גבר רוצה להוכיח את עצמו הוא צריך להשקיע בזאת שהוא יוצא איתה לדייט ולשלם עליה.
אם תשאל אותי לדעתי זה מנהג מיושן ומיותר ובדייט ראשון מי שצריך לשלם זה שני הצדדים, ואם רוצים לעשות מחווה אז מי שהזמין שישלם.
היום זה כבר לא רלוונטי אבל המנהג נשאר. עדיין יש תפיסה מאוד חזקה שגבר צריך להכניס את הכסף העיקרי הביתה, הרבה גברים שלא במצב הזה (שלא עובדים או שבת הזוג שלהם מכניסה יותר מהם) אומרים שזה גורם להם להרגיש לא גבריים וכאילו הם נכשלו.
וגם הרבה נשים רואות בכסף כפקטור גברי אצל גברים, ואם גבר רוצה להוכיח את עצמו הוא צריך להשקיע בזאת שהוא יוצא איתה לדייט ולשלם עליה.
אם תשאל אותי לדעתי זה מנהג מיושן ומיותר ובדייט ראשון מי שצריך לשלם זה שני הצדדים, ואם רוצים לעשות מחווה אז מי שהזמין שישלם.
אבל malia, בשיא הכנות ועם יד על הלב: יצאת לדייט ראשון והבחור מייד שלף את האשראי שלו כאשר המלצר שם על השולחן חשבון, באמת תתעקשי לשלם גם ? לא כדי לצאת יפה בסטיפס, איך פעלת באמת כשיצאת לדייטים, היום אני מניח שאת נשואה לפי הגיל אבל השאלה היא לגבי ימי העבר כשיצאת לדייטים
אנונימי
^ אני לא נשואה
וכשיצאתי לדייטים הגברים שהייתי איתם באו לשלם ואני תמיד הוצאתי גם אני את הארנק. היו כאלה שהתעקשו והיו כאלה שלא. אני תמיד מוכנה לשלם את החלק שלי
וכשיצאתי לדייטים הגברים שהייתי איתם באו לשלם ואני תמיד הוצאתי גם אני את הארנק. היו כאלה שהתעקשו והיו כאלה שלא. אני תמיד מוכנה לשלם את החלק שלי
כל הכבוד, מה עוד נותר לומר...
אנונימי
באותו הנושא: