13 תשובות
אימוץ?
אפשרי כן הולכים לסוכנות אימוץ או מוצאים פונדקאית
שואל השאלה:
לא אני רוצה שיהיה להם את הדי אן איי שלי לא רוצה אימוץ
אנונימי
והילדים לא יעכבו אותך בחיים? ועוד אב חד הורי?
שואל השאלה:
ילדים לא יעקבו אותי כי אני רוצה להשאיר חותם אחרי בעולם יש לי תוכניות בישבילם ^^^^
אנונימי
לך תעשה סטוץ שנה חחח כאילו אין אופציה אחרת..
תעשה טובה ואל תתרבה
שואל השאלה:
תעשי טובה תתאבדי ^^^
אנונימי
אני כל כך רוצה למות שמוות אחד לא יספק אותי.
והשאלה שלך פשוט "תגיד שאתה גיי מבלי לומר שאתה גיי" אתה כבר מוכן לזה שאתה הולך להישאר רווק בן 40
שואל השאלה:
לא גיי מצטער לבאס אותך והמטרה זה אם לא הבנת את השאלה המטרה פה זה להיות רווק בין 40 בחורות זה חרטה וביזבוז זמן זה כיף כמו שסמים זה כיף ואני לא צריך את זה יש לי מטרות יותר גדולות
אנונימי
אין דבר כזה
אם אתה רוצה ילד עם הגנים שלך אז האמא תהיה מעורבת
גם אם זה הורות משותפת וכאלה עדיין הוא יהיה שייך גם לאמא שלו
אתה לא תמצא מישהי שתעשה לך ילד ותעזוב אותו, אולי רק בפונדקאות בחול במלא כסף וגם- לא בטוחה אם זה חוקי אם אתה יחידני. בדרך כלל זה מיועד לזוגות להטבים.
אנונימית
הייתי מברר את זה יותר אבל במקומות יותר מוסמכים ורציניים מאשר כאן שכל אחד ידחוף את האג'נדה שלו...

אבל כן אתה יכול לאמץ בעיקר
או פונדקאות.

ואני לא יודע איך זה עם גברים אבל יש לי מישהי במשפחה שמצאה תייר שיכניס אותה להריון והוא חתם לה שהוא לא ידרוש שום קשר איתה/ עם הילד. כגברים זה ניראה לי קצת יותר בעייתי אבל משהו דומה יכול להיות אפשרי
אנונימי