13 תשובות
אתה לא מגזים העקרונות שלך הם שלך
השאלה היא למה אתה שומר נגיעה אם זה נובע מקטע דתי באמת או שפשוט בגיל 15 הרגשת שאתה לא מתקדם בקצב שאחרים מתקדמים בכל מה שקשור לבנות אז החלטת שאתה שומר נגיעה עד שתגיע ה "אחת". אם זה האופציה השנייה אז לדעתי זה קצת הגזמה
השאלה היא למה אתה שומר נגיעה אם זה נובע מקטע דתי באמת או שפשוט בגיל 15 הרגשת שאתה לא מתקדם בקצב שאחרים מתקדמים בכל מה שקשור לבנות אז החלטת שאתה שומר נגיעה עד שתגיע ה "אחת". אם זה האופציה השנייה אז לדעתי זה קצת הגזמה
אנונימית
שואל השאלה:
לא איזה קצב, היינו בני 15 מי חשב על בנות בכלל.
ראיתי פשוט איזה הרצאה של רב וזה היה נשמע לי עמוק ונכון, אז הלכתי על זה
לא איזה קצב, היינו בני 15 מי חשב על בנות בכלל.
ראיתי פשוט איזה הרצאה של רב וזה היה נשמע לי עמוק ונכון, אז הלכתי על זה
אנונימי
אוקי ואתה עדיין מאמין בזה? כאילו מבחינתך זה משהו שהוא באמת הכרחי או שבשלב הזה זה כבר נהיה הרגל ולאו דווקא אתה עדיין מאמין בזה
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו זה כבר בטוח הרגל, אני לא דתי בשום צורה
עכשיו זה כבר בטוח הרגל, אני לא דתי בשום צורה
אנונימי
אוקי זה שאתה לא דתי אבל לא אומר שאולי יש משמעות דתית לשמירת נגיעה שלך
אתה יכול לא להיות דתי אבל בקטע הזה כן להרגיש איזשהי מחויבות או קשר עמוק לדת.
השאלה אם זה ככה או שלא
אתה יכול לא להיות דתי אבל בקטע הזה כן להרגיש איזשהי מחויבות או קשר עמוק לדת.
השאלה אם זה ככה או שלא
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא, אני לא מרגיש קשר למצווה הזו, חוץ מהרגל של שנים שהוא חלק מהאישיות שלי
אז לא, אני לא מרגיש קשר למצווה הזו, חוץ מהרגל של שנים שהוא חלק מהאישיות שלי
אנונימי
אז אם ככה אתה רוצה לשנות את זה? להפסיק עם זה? או שסבבה לך ככה
אנונימית
שואל השאלה:
זהו שאני כבר עמוק בתוך התחושה שזה חלק מהזהות שלי שאין בי רצון אמיתי להשתנות. אני רואה חברים נהנים ויוצאים עם נשים ועושים דברים וחושב שאולי אני מפספס חוויה (כנראה שכן) ועדיין אני לא רואה את עצמי חוזר אחורה
זהו שאני כבר עמוק בתוך התחושה שזה חלק מהזהות שלי שאין בי רצון אמיתי להשתנות. אני רואה חברים נהנים ויוצאים עם נשים ועושים דברים וחושב שאולי אני מפספס חוויה (כנראה שכן) ועדיין אני לא רואה את עצמי חוזר אחורה
אנונימי
תראה אין שום דבר רע בלשמור נגיעה אתה יכול למצוא זוגיות גם כשאתה שומר
אם אתה מרגיש וחושב שעדיף לך להתנער מההרגל הזה אז עושים את זה לאט לאט קודם כל יוצרים חברויות עם בנות בגילך שלא למטרות זוגיות פשוט ליצור ידידות
ולשבת לידן להרגיש מה זה שיש קרבה פיזית ולהבין שזה בסדר
ואחר כך לתת חיבוק ידידותי
לאט לאט.
אם אתה מרגיש וחושב שעדיף לך להתנער מההרגל הזה אז עושים את זה לאט לאט קודם כל יוצרים חברויות עם בנות בגילך שלא למטרות זוגיות פשוט ליצור ידידות
ולשבת לידן להרגיש מה זה שיש קרבה פיזית ולהבין שזה בסדר
ואחר כך לתת חיבוק ידידותי
לאט לאט.
אנונימית
אל תבטל , זה עוזר לא רק במובן הדתי, זה עוזר גם בחיים האימיתיים , משמעת עצמית, זוגיות רגשית ולא מגע בכל שנייה וחצי , אתה תהייה יותר מרוגש כאשר את תיגע באישתך , ועוד מלא אבל אנני זוכר כרגע
שואל השאלה:
אני בקושי מסורתי, אבל זה פשוט טבוע בי כבר המון שנים שקשה לי לראות אותי פתאום מבטל את זה
אני בקושי מסורתי, אבל זה פשוט טבוע בי כבר המון שנים שקשה לי לראות אותי פתאום מבטל את זה
אנונימי
שינוי אפשרי בכול גיל כל הכבוד לך זה ממש קשה
תשמע, אם אין לך קשר מהותי לדת זה קצת מוזר
אבל זו הבחירה שלך ואתה עושה מה שעושה לך טוב
אבל זו הבחירה שלך ואתה עושה מה שעושה לך טוב
באותו הנושא: