9 תשובות
אפשרי
אפשר
ברור. אם הוצאת 40 תנסי לגשת שוב, מקסימום תצליחי.
בהצלחה.
אני לא כזה זקן ואני לא יודע מה השתנה אבל בתקופה שעשיתי דפר היה אי אפשר לחזור על דפר שוב ועשיתי כולה לפני שנתיים וחצי
אפשר לשפר אפילו מדפר 40 ל90.
יש את הלומדה של מבחני הדפר (וגם של יום המאה) באתר של מיטב. ממליץ לך לעשות את כל האימונים שנותנים שם ולגשת לדפר חוזר.
אם יש לך דפר 40 אז כנראה מגיע לך דפר 40
שואל השאלה:
^
אני מכוונת לתפקידים דיי משמעותיים,דפר 40 לא יספיק לי,אני צריכה לפחות 60
אנונימית