8 תשובות
לקחת בקבוק של ליטר וחצי בבוקר ולהביא אותו לכל מקום איתך
el7
משהו שאני עשיתי ממליצה מאוד!!
אם יש לך אייפון אז להיכנס לאפליקציה המובנת של בריאות ופשוט לשים לך התראות לכוס מים פעם בכמה שעות, הרי רוב הזמן אנחנו בטלפון ולקבל תזכורת לשתות לי פשוט סידר את העניין ממש.
בקבוק עם קש של ליטר פשוט שיהיה לידך בלי שאת שמה לב את כבר שותה 2 ליטר
אני גם לא אחד כזה ששותה.
בעיקרון, קחי איתך בקבוק מים. נגיד אם את ליד המחשב או רואה טלוויזיה, או פעולה יומיומית אחרת. שימי אותו לידך. מהשיעמום את תתחילי לשתות.

אני כבר מלא שנים מול המחשב, בעבודה או בבית. והבקבוק ממש לידך. וזה כבר נהיה הרגל ואני מסיים ליטר וחצי כמו כלום במהלך היום
תקני אולי את הבקבוק החכם של אפל יש לי מישהי בעבודה שקנתה אותו ומספרת כמה הוא עוזר לה לשתות יותר שהוא מצפצף לך גם וזה ככה אין מצב שתשכחי לשתות