3 תשובות
תגידי לו שלא מסתדר לך לעבוד או שתגידי לו את הסיבה האמיתית.
קודם כל את צריכה סיבה לפיטורים אנשים לא סתם מתפטרים..
בכל מקרה תגידי לו שזה לא מתאים לך לעבוד עקב בעיות אישיות ואת מעוניינת לסיים את העבודה ואת מתנצלת על עוגמת הנפש אם נגרמה..
תגידי לו שזה פשוט לא מתאים לך מסיבות אישיות וזהו,
את לא צריכה להתחיל לפרט לו.