6 תשובות
צודקת
שואל השאלה:
הקטע לגבי המשיכה זה שיש לי משיכה מאוד חזקה וברורה לבנים , לגבי בנות אני לא יודעת
הקטע לגבי המשיכה זה שיש לי משיכה מאוד חזקה וברורה לבנים , לגבי בנות אני לא יודעת
אנונימית
זה בסדר לגשש ולבדוק לא תמיד חייב לדעת הכל
אני מסכימה איתך גם אבל אני לא חושבת שאחרי שנמצאים במערכת יחסים כזאת אפשר להישאר חברות אני חושבת שאת צריכה לחשוב על זה ובסוף להחליט מה שנראה לך זה לא סוף החיים גם אם בסוף זה לא יעבוד
את לא תוכלי לדעת עד שבאמת תיהי ממש בתוך המערכת יחסים הזאת.
תנסי מקסימום לא עבד תישארו עדיין חברות
תשתפי אותה בזה שאת בהתלבטויות שתבין את המצב שלך....
תנסי מקסימום לא עבד תישארו עדיין חברות
תשתפי אותה בזה שאת בהתלבטויות שתבין את המצב שלך....
כשיש לך קראש על מישהו/י כשתראי אותה את כזה תרגישי קצת "פרפרים" ותרצי לראות אותה הרבה ושהיא תשים לב אלייך אם את רוצה לבדוק אם את נמשכת אלייה זה מסובך כי אצל כל אחד זה שונה אז את צריכה לקחת את הזמן ולבחון את זה וגם יש סיכוי שאת בי ואת נמשכת גם לבנות וגם לבנים תקחי את הזמן אל תלחצי הכל בסדר תבחני ותראי תעשי בסוף מה שהכי מתאים לך ומרגיש לך טוב❤ אם את צריכה עוד משהו תכתבי לי אני אעזור לך בכיף
באותו הנושא: