13 תשובות
אין איך לתקן יא מרכזניקים מנותקים אנחנו חיים ככה כבר יותר מ9 חודשים זה השיבושים של הgps של צהל
נראלי זה לא רק אם את/ה בצפון כי גם לי זה לפעמים רושם. יש גוגל מפות שעובד רגיל
כבר בניתי בית בביירות עם אישה ושלושה ילדים
כבר כל הארץ נמצא בלבנון אפילו קפריסין חחח
זה אמור להשתנות לבד אחרי שאת עוברת את חיפה
שואל השאלה:
עזוב לא הבנת את השאלה, בכל מקרה זה חזר לי :)
אז מה הgps בצפון לא עובד לא משנה מאיפה באת
שואל השאלה:
מה הקשר מנותקים זה ידוע שהצפון נדפק אבל מי שבמרכז לא, בגלל זה אני שואלת איך לתקן כי במרכז לא אמור להיות בעיות.
"מה הקשר" בירה נשר. תגידי את לא מקשיבה לחדשות בכלל אה? את לא הבן אדם היחיד ההמרכז שנמצא בלבנון כבר אמרו זה לפי איזה חודשיים או יותר שגם אנשים מהמרכז מראה להם שהם בלבנון
שואל השאלה:
באסה להם, לי ולכל מי שאני מכירה לא מראה :)
אז מזל טוב לכם? את לא מיוחדת בזה שזה מראה לך את לבנון תני לזה יום או משהו וזה יחזור לכרגיל. אני כל יום נמצאת שם ואין מה לדאוג על זה בסופו של דבר זה חוזר לעצמו
שואל השאלה:
מה הקשר "את לא מיוחדת" זה ידוע שזה מראה את לבנון בצפון ואפילו עוד מקומות של ערבים
את לא מיוחדת בזה שאת במרכז וזה מופיע לך כי את לא יחידה