4 תשובות
בגלל בילויים ולמצוא זוגיות
במרכז יש יותר הזדמנויות עבודה.
אנונימית
בילויים והכל נגיש כזה ויש כאלה שיותר קל להם להתמצא שם מבחינות חברתיות, תעסוקתיות...
בפריפריה אין כלום.
אין מספיק עבודה, אין מספיק בילויים, אין מספיק מגורים, אין מספיק אוניברסיטאות.
זה נכון גם לצפון וגם לדרום.
זה שיש מקומות בודדים גם בצפון וגם בדרום שבהם יש מהכל, לא אומר שיש מספיק מהם.