5 תשובות
לכי
לא כדאי. ימים מסוכנים, וגם אם את לא צמה מסיבה כלשהי, חבל להצמיא את עצמך יותר כדי שתשתי יותר מן הצורך.
אנונימי
לפי ההלכה מתחיל ימי בין המצרים ואסור
עדייף שלא כי זה לפני תשעה באב
לא מחר.
ממחרותיים אפשר.
אבל תצומי צדיקה
מחר מזגן כל היום
לראות שיעורים על החורבן, על בית המקדש (ביוטיוב)
ממחרותיים אפשר.
אבל תצומי צדיקה
מחר מזגן כל היום
לראות שיעורים על החורבן, על בית המקדש (ביוטיוב)
באותו הנושא: