10 תשובות
לא.
עדיף שלא
שואל השאלה:
עד מתי? ולמה
עד מתי? ולמה
אנונימית
איזו תקופה אני עכשיו בים
אנונימית
איזה תקופה?
עד אחרי תשעה באב.
זה תקופת בין המצרים וזה תקופה שיש בה הרבה סכנות אז צריך להזהר
זה תקופת בין המצרים וזה תקופה שיש בה הרבה סכנות אז צריך להזהר
יש מדוזות לא נעים
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
אה מה תשעה באב
^הייתי בים באשקלון ואיזה בחור שם הוציא מדוזה כחולה כזאת מכוערת
באותו הנושא: