6 תשובות
בעיקרון כן עובד על לחץ
יש בתי קפה שעובדים עם קפסולות
חס וחלילה מה את מפגרת?
אנונימי
אוי, אז אני טועה?
כן מה את טיפשה ברור שאת טועה זה מעצבן
אנונימי
אולי תירגע? חתיכת אדיוט עלוב מפגר
שואל השאלה:
הלו לא לקלל
אנונימית