6 תשובות
מיותר ויוביל להידרדרות של השמנת יתר אצל נערים
מיותר ממש
מיותר, עדיף להשקיע את הכסף הזה בדברים יותר חיוניים, בנוסף אחוזי ההשמנה בקרב נערים ממש עלתה ומנסים לשנות את זה ומכונות חטיפים לא ממש יועילו בזה
מיותר
ובטח גם יהיה נורא יקר
אנונימית
אצלינו כולם אוהבים את המכונה