50 תשובות
מי פגע בך
אנונימי
האמת ככה נשים בנויות לחשוב וגם גברים זה עניין של המשכיות
כן
אומייגד גאד אנשים כמוך לא צריכים להיות הורים אמאלה את מזעזעת אןתי להוליד ילדים רק כדי שיהיו יפים איכס
לא מעדיפה להיות מכוערת אבל שיהיה לי אבא טוב שאוהב אותי מאשר להיות יפה אבל אבא שנטש אותי או מרביץ
איכס נשים זה עם מסריח שאתם מצדיקות אישה שרוצה בעל יפה בשביל ילדים יפים ומהמיקרה אפ הילד יהיה נכה? או עם מוגבלויות? מה תעשי לו? אל תתרבי בבקשה קןנדום זה 6.90
שואל השאלה:
אם כבר להוליד ילדים אז שיהיו יפים, מה הבעיה?
אני נולדתי יפה והסתדרתי מצויין בלי אבא, לא ביג דיל.
אם כבר להוליד ילדים אז שיהיו יפים, מה הבעיה?
אני נולדתי יפה והסתדרתי מצויין בלי אבא, לא ביג דיל.
אנונימית
אנאלה מה קשור מה הבעיה בזה שהיא רוצה שהילדים שלה יהיו יפים חס וחלילה נכים מה
שואל השאלה:
כן לא תגידו אני מכוערת שרוצה גבר חתיך
אני יפה ואני רוצה גבר יפה, מה הבעיה?
כן לא תגידו אני מכוערת שרוצה גבר חתיך
אני יפה ואני רוצה גבר יפה, מה הבעיה?
אנונימית
מה הקשר נשים זה עם מסריח מה אתה גיי מה נשים זה עם מבריח זה שיש מישהי שחושבת אחרת ממך לא הופך מין שלם ל"מסריח" יא בתול חסר חיים
היא רוצה בעל יפה בשביל ילדים יפים ןזה מזעזע היא אישה שיטחית ורוצה ילדים יפים זה כולם רוצים כן אבל זאת המטרה העקרית שלה ןזה מגעיל להוליד ילדים בשביל שיהיו יפים אישה שיטחית מה נעשה
השאלה היא איך את נראת
אנונימית
זה לא לחשוב אחרת ממני זה להתרבות בשביל ילדים יפים ןזה מזעזע
למה שהיא לא תרצה שהילדים שלה יהיו יפים?
אני מניחה שזה לא המטרה שלה לילדים אבל אם היא רוצה ילדים למה שלא תרצה שהם יהיו יפים וחזקים?
אני מניחה שזה לא המטרה שלה לילדים אבל אם היא רוצה ילדים למה שלא תרצה שהם יהיו יפים וחזקים?
שואל השאלה:
רוב הסיכויים שהילדים שלי יהיו יפים כי אני יפה, אז מה כואב לך?^^^^
רוב הסיכויים שהילדים שלי יהיו יפים כי אני יפה, אז מה כואב לך?^^^^
אנונימית
כן
כןאב לי שאת אוצה להתרבות בשביל איל הילדים שלך יראו ואת לא תסתכלי על האופי של בעלך (את כנראה כן) אבל תסתנוורי מיופי ותפסלי בן אדם טוב על פי המראה וזה דוחה ואת תתבאסי כנראה אפ הילד לא יצא יפה כי זה המטרה שלך
מסכימה עם אנונימית שמעלי, לאישה ברמה יש את הזכות שיהיה לה סטנדרטים גבוהים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אתה אומר את זה כאילו אנשים יפים הם אוטומטית עם אופי חרא ואין אנשים יפים עם אופי טוב
^^^אתה אומר את זה כאילו אנשים יפים הם אוטומטית עם אופי חרא ואין אנשים יפים עם אופי טוב
אנונימית
את ליטרלי רןצה בעל בשביל הגנטיקה שלו
שואל השאלה:
כל אחד בסופו של דבר רוצה מישהו שנראה טוב אל תתייפייף לי
כאילו בנים לא רוצים בר רפאלי עם ציצי ותחת
לבנים יש סטנדרטים יותר גבוהים
כל אחד בסופו של דבר רוצה מישהו שנראה טוב אל תתייפייף לי
כאילו בנים לא רוצים בר רפאלי עם ציצי ותחת
לבנים יש סטנדרטים יותר גבוהים
אנונימית
זה סתם סטיגמה לבנים אין סטנדרטים טובים לרוב מתפשרים אני יודע שלא תסכימו אבל גבר ירצה לצאת עם כל אחת כמעט שנותנת לו יחס
אין בעיה לחפש מישהו שנראה טוב את קצת מזעזעת אותי זה בסדר
שואל השאלה:
^^ממש לא
^^ממש לא
אנונימית
הוא פשוט הטעם שלך כי יש לו גנטיקה טובה זהו
בן ישכב עם כל אחת כי אין להם בדרל כלל סטנדרטים יותר מדי ועם זה לפחות את לא יכולה להתווכח
שואל השאלה:
למה אתה מדבר על בנים כאילו אתה לא מהמין הגברי?
אתה רוצה לומר שאין לך בכלל סטנדרטים?
אתה תשכב עם כל אחת?
למה אתה מדבר על בנים כאילו אתה לא מהמין הגברי?
אתה רוצה לומר שאין לך בכלל סטנדרטים?
אתה תשכב עם כל אחת?
אנונימית
עם הרוב כן
לא אני מנסה לא להכליל ואני לא אשכב עם כל אחת ויש לי סטנדרטים ברור
^^^^בדוק אחי
שואל השאלה:
חשבת על זה שאולי דווקא בגלל שבן ישכב עם כל אחת יש לי דרישות גבוהות יותר? אני לא רק חור יש בי יותר מזה
אם כל חור זה חור בשבילכם למה שאתפשר על הפחות טוב
חשבת על זה שאולי דווקא בגלל שבן ישכב עם כל אחת יש לי דרישות גבוהות יותר? אני לא רק חור יש בי יותר מזה
אם כל חור זה חור בשבילכם למה שאתפשר על הפחות טוב
אנונימית
אני רק הןכחתי שלבנים אין סטנדרטים גבוהים והסטנדרטים שלך זה:חתיך בלונדי עיניים כחולות 1.80
כולם מתחילים עם דרישות גבוהות ועם הזמן מתפשרים כי לא נשארים צעירים לנצח
שאת ילדה בת 15 עם קוקיות, זה כיף לפנטז על דברים כאלה. מציאות ופנטזיה לחוד.
אם את תמשיכי לגור בישראל, יופי זה לא מספיק, תצטרכי גם שהוא יהיה עשיר, כדי לשרוד פה ולגדל את הילדים במציאות של יוקר מחיה מחריד, יופי זה לא מספיק. לגדל ילדים עוד 10 שנים, זאת תהיה פריבלגיה של עשירים.
אם את תמשיכי לגור בישראל, יופי זה לא מספיק, תצטרכי גם שהוא יהיה עשיר, כדי לשרוד פה ולגדל את הילדים במציאות של יוקר מחיה מחריד, יופי זה לא מספיק. לגדל ילדים עוד 10 שנים, זאת תהיה פריבלגיה של עשירים.
אנונימי
ברור היא לא תתפשר על פחות מ6 ספרות חודשי
שואל השאלה:
אבל אתה הרגע טענת שגם אם הייתי נראית כמו אליקו כל בן היה רוצה להשכיב אותיי עדיין אז מה הקטע אין להם סטנדרטים מילים שלך לא שלי
אז למה שאתפשר על בן שרוצה להשכיב איתי שנראה פחות טוב אם כל הגברים אותו דבר לטענתך ולא מעניין אותם מי אני ורק החור
למה שלא אשיג גבר כבר שנראה טוב אם אז ?
אבל אתה הרגע טענת שגם אם הייתי נראית כמו אליקו כל בן היה רוצה להשכיב אותיי עדיין אז מה הקטע אין להם סטנדרטים מילים שלך לא שלי
אז למה שאתפשר על בן שרוצה להשכיב איתי שנראה פחות טוב אם כל הגברים אותו דבר לטענתך ולא מעניין אותם מי אני ורק החור
למה שלא אשיג גבר כבר שנראה טוב אם אז ?
אנונימית
אני לא אתפשר על פחות משלוש פעמים בשבוע בתמורה!
לא כולם אבל כן לפחות 51 אחוז מאיתנו
אבל הבעיה בך זה שהעדיפות העליונה שלך זה ילדים יפים וגנטיקה מושלמת שזה מגעיל דוחה ומאוד שטחי מעניין איך את נראת שיש לך דרישות כאלה(זה לא ככ משנה
אבל הבעיה בך זה שהעדיפות העליונה שלך זה ילדים יפים וגנטיקה מושלמת שזה מגעיל דוחה ומאוד שטחי מעניין איך את נראת שיש לך דרישות כאלה(זה לא ככ משנה
שואל השאלה:
חחח 51 אחוז מכם רוצים כל אישה רק בשביל סיפוק בחור בין הרגליים אבל אישה שרוצה גבר בשביל גנטיקה היא הבעיה? ברה אתה שומע את עצמך?
חחח 51 אחוז מכם רוצים כל אישה רק בשביל סיפוק בחור בין הרגליים אבל אישה שרוצה גבר בשביל גנטיקה היא הבעיה? ברה אתה שומע את עצמך?
אנונימית
זה שהם לא בסדר נותן לך לגיטימציה להיות לא בסדר?
הוא צודק את טועה
שואל השאלה:
תחשוב יש לך אבן שכולם רוצים וישלמו עליה
ולא אכפת להם שהאבן לא יפה העיקר שהיא אבן (העיקר יש בה חור)
אבל יש כאלה שמציעים עליה 1000 ויש כאלה שמציעים עליה 10,000
למי תיתן? ברור שלזה שמשלם יותר. אם לא אתה יוצא טמבל שלא מעריך את עצמך
תחשוב יש לך אבן שכולם רוצים וישלמו עליה
ולא אכפת להם שהאבן לא יפה העיקר שהיא אבן (העיקר יש בה חור)
אבל יש כאלה שמציעים עליה 1000 ויש כאלה שמציעים עליה 10,000
למי תיתן? ברור שלזה שמשלם יותר. אם לא אתה יוצא טמבל שלא מעריך את עצמך
אנונימית
את רוצה גבר בשביל גניטיקה את שומעת את עצמך?
את דואגת את מפחדת שהילדים חלילה לא יצאו מכוערים לא רוצה לדמיין מה יהיה איתם עם יצאו מכוערים
את דואגת את מפחדת שהילדים חלילה לא יצאו מכוערים לא רוצה לדמיין מה יהיה איתם עם יצאו מכוערים
כן זה לגיטימי בתור מישהו מכוער להיות מכוער זה בין הדברים הכי גרועים שיש זה הרס לי כל החיים מבחינה חברתית וזוגית
אל תכלילי בבקשה אבל כן הרוב מחפשים חור
ואפשר לרצות חתיך אפשר הכל אבל עצןב לי שהיא לא תאהב את הילדים שלה אפ הם יהיו לא יפים
ואפשר לרצות חתיך אפשר הכל אבל עצןב לי שהיא לא תאהב את הילדים שלה אפ הם יהיו לא יפים
שואל השאלה:
מי אמר לך שאני לא יאהב את הילדים שלי אם הם לא יהיו יפים
זה אתה החלטת, אבל מה הבעיה בלחלום על ילדים יפים?
מי אמר לך שאני לא יאהב את הילדים שלי אם הם לא יהיו יפים
זה אתה החלטת, אבל מה הבעיה בלחלום על ילדים יפים?
אנונימית
חחח אני ליטרלי הבהרתי את זה שאני לא מכליל כמה פעמים תקראי את ההודעות לפני שאת נכנסת לדיון
כן הרבה עושים את זה
זה שתתחתני ותולידי ילד מאבא יפה , זה לא אומר שהם יהיו דומים לאבא. הם יכולים להיות מיקס של שניכם אן דומים לסבא אן סבתא. זה לא מבטיח כלום!!
זה קצת חולני לדעתי
באותו הנושא: