7 תשובות
לא זה בסדר עדיין לא מצאת את עצמך
תמצאי עבודה
זה לא נורא, אבל ממליצה לך להתחיל, הכל שונה כשיש לך כסף
אני מובטל בן 29 ובחיים לא עבדתי אז את בסדר בסך הכל בת 21 אבל אל תהי כמוני תמצאי עבודה זה חשוב אני סתם עצלן ששונא לזוז
אנונימי
שואל השאלה:
התחלתי כבר אני מחפשת עבודה די המון חורשת ומשקיעה כל יום ועדיין לא מצאתי כלום
אנונימית
אפילו תלכי לעבודה במלצרות
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
תחפשי בפייסבוק בקבוצת דרושים של העיר שלך
בהצלחה את יכולה