5 תשובות
היי *השם שלה* הייתי שמחה לעשות לך אבל הבעיה היא שאין לי סטודיו והמשפחה שלי טיפה בעייתית אז זה לא מתאפשר
סליחה
סליחה
יאו מחמיא לי ממש שטת רוצה לעשות אצלי
אבל אין לי עדיין סטודיו
ולוקח לי מלא זמן לעשות
ובכללי קצץ חסרת ביטחון כרגע
אז עדין לא לוקחת לקוחות
אז פחות מתאפשר
אבל תודה ממש (לב)
אבל אין לי עדיין סטודיו
ולוקח לי מלא זמן לעשות
ובכללי קצץ חסרת ביטחון כרגע
אז עדין לא לוקחת לקוחות
אז פחות מתאפשר
אבל תודה ממש (לב)
היי מה עשית בסוף?
שואל השאלה:
רשמתי לה שאני לא הכי מרגישה בנוח כי אין לי סטודיו לקבל אותה ובבית זה פחות אפשרי
רשמתי לה שאני לא הכי מרגישה בנוח כי אין לי סטודיו לקבל אותה ובבית זה פחות אפשרי
אנונימית
מושלםם
באותו הנושא: