11 תשובות
זו אותה חומרה אבל ויש אבל גדול בתורה גם כמו שרואים בברור שזה התקיים אברהם גירש את הגר המצרית וישמעאל הבן שלהם והשם שלח להם מלאך כדי שיעזור לה כי היא בכתה כשהם ברחו והוא אמר לה שלפחות יהיה לה מהבן שלה ישמעאל עם גדול ומוכר (הערבים והמוסלמים) אבל ויש אבל גדול ורציני עם קץ' הוא יהיה פרא אדם, כלומר כל הצאצאים שלה ושיצאו מהבן שלה הם יהיו פראי אדם ואלימים מה שרואים לאורך ההיסטוריההגם דרך אגב עשיו וילדיו הם האירופאים הנוצרים כל הנאצים האלה ופוטין שפתאום התהפך ושונא אותנו גם על זה נכתב שצאצאי עשיו כמוהו כרגיל כמו האירופאים כל הרוסיה,אמריקה וכל האירופאים הם כתוב עליהם שהם צבועים והם יתמכו בצאצאי ישמעאל לרצוח את היהודים כמו שרואים עכשיו ממש בכל אירופאי וגם דרך אגב הנרטיב הזה היה תמיד פשוט לאורך ההיסטוריה שומעים רק על אינקוויזיציוצ ושואות שזה בגלל הנצרות והאירופאים אבל לא יש יותר מידי מקרים כמו חייבר ויותר גדולים מיזה שהערבים והאיסלאם הם גם נאצים כמו היום, בקיצור גם לערבים כתוב שהם אפילו להתגייר לא יכולים מסיבות מסוימות שאני יודע אבל אין כוח לפרט תבדקי ביוטיוב כי זה מעניין ובקיצור השנאה שהייתה מהנוצרים והאירופאים והערבים והמוסלמים זה דברים שנכתבו בתורה לפני השואה,אינקוויזציות והסכסוך הישראלי-ערבי
הם כן, אבל עדיין זה התבוללות, המלצה שלי - צאי עם יהודי את תהי יותר בטוחה בקשר
לא להתבולל בכללי
אין הבדל זה התבוללות גם זה וגם זה
פשוט ליהודים כיום יש בעיות עם האיסלאם לכן מי שיש לה מישהו מוסלמי זה יותר בעיה
אבל לפי התורה אין הבדל שתייהם זה התבוללות
שואל השאלה:
המוסלמים לא מאמינים באלוקים שלנו?
אנונימית
זו התבוללות באותה מידה אבל עובדה מעניינת, את יכולה ללכת להתפלל במסגד אבל את לא יכולה להתפלל בכנסייה כי המוסלמים מאמינים באל אחד והנוצרים מאמינים בכמה וגם מאמינים שאלוהים הוא בן אדם
שניהם גרועים ממש, פשוט עם ערבים היו הרבה מקרים של התעללות בנשים יהודיות, לכן יותר צועקים נגד זה.
כי בארץ החליטו לשכוח את מה שהנוצרים עשו לנו
אנונימי
שואל השאלה:
^ ממש אבל איזה צביעות
אנונימית
אותה חומרה אבל בדת המוסלמית יש מצווה להרוג יהודים אז הרבה יותר נגד זה
מבחינת הדת אין הבדל
אין שם תרקדו
ממש לא, אסור להתפלל במסגד בכלל.
הכניסה למסגד היא מותרת וקריאה בקוראן גם,
כי הקוראן זה ספר מטומטם לגמרי שהוא מבטל את התורה יותר מהנצרות אבל להתפלל שם ממש לא, הנצרות שהתורה שלה היא הברית החדשה עושה מהלך מתוחכם ומסריח וזה להגיד כן כל התורה של היהודים בהתחלה קרתה, היהודים היו העם הנבחר הכל נכון אבל (שזה אבל משמעותי) הם עיצבנו את השם (חטא העגל אני די בטוח שהם מתכוונים לזה)אז הוא ביטל את כל זה בגלל איזשהו חטא של היהודים והעביר את התורה לנו, שזה גם טיפשי, כי לפי כל הדתות יש עם מסוים שהשם בחר מסיבות כלשהן והם אומרים במילים אחרות בצורה מטומטמת בלי לשים לב זה "השם טעה" שהשםהוא הכל,כל יכול,יודע הכל אז לטעות? ומה שהנצרות והאיסלאם עושות זה להצדיק את היהדות ולבטל אותה לגמרי בצורה מסוימת, למרות שהאלמנטים שלהם הם של היהדות, קיצור לילה טוב