7 תשובות
אין יותר גרוע.
שניהם זה מחלה נפשית קשה
לכל אחד יש חוויות שונות
שניהם גרועים לגמרי
שניהם גרועות באותה מידה ומשניהם מאוד קשה לצאת
שניהם גרועןת. וקשה לצאת משניהם מאוד
שואל השאלה:
אבל יותר קשה לצאת מההשמנה אם אנורקסיה זה טיפול פסיכולוגי אנורקסיה יותר קשה אבל מהשמנה יותר קשה לצאת לא?
אנורקסיה
השמנת יתר זה לא מחלה נפשית ולכן הרבה יותר קל להתמודד עם זה ולצאת מזה
אנורקסיה זאת המחלה הנפשית עם הכי הרבה אחוזי מוות
בשביל לטפל באנורקסיה זה יכול לקחת שנים של טיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי
^^^^^ השמנת יתר היא לא מחלת נפש