6 תשובות
תלוי בתחנה אצלי ישר אחרי התחילו לנו משמרות
זה תלוי אם כבר היה לכם השתלמות אמבולנסים או לא (מתנדב 4 שנים)
תלוי בתחנה
בעיקרון לי היה טקס ב16.6 והיינו אמורים להתחיל ב1.7אבל בגלל אילוצים וכאלה אנחנו מתחילים רק עכשיו
בעיקרון לי היה טקס ב16.6 והיינו אמורים להתחיל ב1.7אבל בגלל אילוצים וכאלה אנחנו מתחילים רק עכשיו
כןכן
זאתי שלמעלה אשכול רחובות??
למה את גם?
באותו הנושא: