6 תשובות
תלוי בתחנה אצלי ישר אחרי התחילו לנו משמרות
זה תלוי אם כבר היה לכם השתלמות אמבולנסים או לא (מתנדב 4 שנים)
תלוי בתחנה
בעיקרון לי היה טקס ב16.6 והיינו אמורים להתחיל ב1.7אבל בגלל אילוצים וכאלה אנחנו מתחילים רק עכשיו
זאתי שלמעלה אשכול רחובות??
למה את גם?