7 תשובות
מקווה שבקרוב.

אחרי זה ינסו כנראה לשקם את הצפון והדרום ואת עזה אולי
לא בזמן הקרוב
כנראה שהמלחמה לא תיגמר בקרוב ומי מבין בזה יותר ממני(הרבה אנשים אבל אני מאוד מבינה בזה), אני גרה בקיבוץ דן(קיבוץ מפונה) וכל יום שומעת טילים ובקצב הזה זה לא נשמע או מרגיש שהיא תיגמר אבל אני חושבת שהיא תיגמר שנה הבאה וכשזה יקרה זה לא יקרה ביום אחד, זה יכול לקחת ימים להחזיר את כל הדברים לבית שלך ואני חושבת שיהיה איזה יום מיוחד כמו יום הזיכרון לכבוד ה-7.10
סליחה שזה קצת לא קשור לשאלה (הדבר הקודם שכתבתי)
לדעתי המלחמה תיגמר או סנחסל לגמרי את החמאס והחזבלה או שהמלחמה תיגמר באיזה משהוא פוליטי
לדעתי זה יהפוך למלחמת עולם שלישית ואני לא יודעת איך היא תסתיים
אני מאוד מאוד מקווה כמה שיותר מהר