9 תשובות
עוד כשנה. יוני 2025
יש זמן לצערי, היה צריך לסיים אותה לפני כמה חודשים עם עסקת חטופים וסיום המלחמה
לא יודעת
שואל השאלה:
לעזאזל עם המציאות הזאת עדיף כבר לעוף מפה וזה כואב להגיד את זה אבל אני לא מעוניינת למות ככה
לעזאזל עם המציאות הזאת עדיף כבר לעוף מפה וזה כואב להגיד את זה אבל אני לא מעוניינת למות ככה
אנונימית
^^ממש לא. אתה חי בסרט. אנחנו לא נזרוק אטום ולא נעליים. תהיה מלחמה עם חיזבאללה שתהיה קשה וזהו. יהיו הרבה פגיעות באזרחים. באמת עדיף לטוס לחול עכשיו מי שרוצה
אנונימי
אף אחד לא ידע להגיד לך עכשיו, בתחילת המלחמה כולם אמרו עוד חודש אין עזה כי המדינה חוותה את היום השחור בחייה עם חרדות, אבל עבר 8 חודשים וזהו כולם שכחו מה קרה, בנוסף חמאס מבין שהוא יכול להיות חלש פיזית אבל כל עוד חמאס מדבר עם פוזה וביצים אז בחיים לא יצליחו להכניע אותם, חמאס עובד בצורה מסובכת מידי כדי שצהל יוכל להכריע אותו
וואו, שאלה שאף אחד לא יכול לענות עלייה אחרי 8 חודשים
בעיקר שעדיין אין קצת חוט להחזרת החטופים וטיפול לבעיה בצפון, למרות שברגע שיסתיים עם עזה אז גם איתם יסתיים אבל עדיין.
רק בורא עולם מחליט ויציל אותנו
בעיקר שעדיין אין קצת חוט להחזרת החטופים וטיפול לבעיה בצפון, למרות שברגע שיסתיים עם עזה אז גם איתם יסתיים אבל עדיין.
רק בורא עולם מחליט ויציל אותנו
23.08.2026 בשעה 14:53.
אין לדעת
באותו הנושא: