14 תשובות
מה הבעיה עם 189
מה 1.95 מה אתה באקדמיית הכדורסל בניגריה
זה הכי סבבה שיש
זה גובה ממש טוב יש גברים 1.70 לא יודעת על מה אתה מקשקש
שואל השאלה:
^^^ לראות מלא חברים יותר גבוהים ממך זה מוריד..
^^^ לראות מלא חברים יותר גבוהים ממך זה מוריד..
שוויצר
שואל השאלה:
^ לא יודע כמה זה מטורף אני הייתי מעדיף להיות טיפה יותר גבוה כדי להראות קשור
^ לא יודע כמה זה מטורף אני הייתי מעדיף להיות טיפה יותר גבוה כדי להראות קשור
טראמפ אני מסכים לחלוטין
שואל השאלה:
^^ נשבע שלא שוויצר.. אני רציני יש לי מלא חברים יותר גבוהים
^^ נשבע שלא שוויצר.. אני רציני יש לי מלא חברים יותר גבוהים
גמד
תתחיל להסתובב עם עקבים של 10 ס''מ, ככה תהיה 1.99
זה גבוה מספיק לא צריך יותר מזה
יותר מזה זה מפחיד
יותר מזה זה מפחיד
חח קטנצ'יק
אחלה גובה
באותו הנושא: