9 תשובות
שאלה שכל אחד שאל את עצמו ואין לזה תשובה
מה הקשר בין הדברים? אין מקום בבתי כלא. יש ועוד איך מקום בצהל.
אני חושש שזו שאלת הלצה.
אני חושש שזו שאלת הלצה.
שואל השאלה:
^^
החרדים שמסרבים להתגייס
^^
החרדים שמסרבים להתגייס
אנונימי
^יש חוסר מקום לאסירים באופן כללי, אין קשר להיותם חרדים או מחבלי נוחבה.
החרדים גם ככה משתמטים ובכל זאת לא הולכים לכלא. אז מה זה משנה?
החרדים גם ככה משתמטים ובכל זאת לא הולכים לכלא. אז מה זה משנה?
שואל השאלה:
^
עד היום, אבל עכשיו רוצים לשלוח אותם לכלא
^
עד היום, אבל עכשיו רוצים לשלוח אותם לכלא
אנונימי
רוצים, זה כנראה לא יקרה.
מחבלי נוחבה יושבים בבתי סוהר של אסירים ביטחונים בלבד . ובמידה והחרדים שמסרבים להתגייס ייכנסו לכלא , אז הם יישבו בבתי סוהר אחרים , באגפים של סרבני גיוס. בקיצור אין קשר בין הבתי סוהר של מחבלי נוחבה לבין בתי סוהר של סרבני גיוס
שואל השאלה:
^
שיהפכו את בתי הכלא של סרבני גיוס, לבתי כלא ביטחוניים.
^
שיהפכו את בתי הכלא של סרבני גיוס, לבתי כלא ביטחוניים.
אנונימי
^ואז איפה תשים סרבני גיוס? באותם תנאים עם הנוחבות?
באותו הנושא: