9 תשובות
שאלה שכל אחד שאל את עצמו ואין לזה תשובה
מה הקשר בין הדברים? אין מקום בבתי כלא. יש ועוד איך מקום בצהל.
אני חושש שזו שאלת הלצה.
שואל השאלה:
^^
החרדים שמסרבים להתגייס
אנונימי
^יש חוסר מקום לאסירים באופן כללי, אין קשר להיותם חרדים או מחבלי נוחבה.
החרדים גם ככה משתמטים ובכל זאת לא הולכים לכלא. אז מה זה משנה?
שואל השאלה:
^
עד היום, אבל עכשיו רוצים לשלוח אותם לכלא
אנונימי
רוצים, זה כנראה לא יקרה.
מחבלי נוחבה יושבים בבתי סוהר של אסירים ביטחונים בלבד . ובמידה והחרדים שמסרבים להתגייס ייכנסו לכלא , אז הם יישבו בבתי סוהר אחרים , באגפים של סרבני גיוס. בקיצור אין קשר בין הבתי סוהר של מחבלי נוחבה לבין בתי סוהר של סרבני גיוס
שואל השאלה:
^
שיהפכו את בתי הכלא של סרבני גיוס, לבתי כלא ביטחוניים.
אנונימי
^ואז איפה תשים סרבני גיוס? באותם תנאים עם הנוחבות?