8 תשובות
לא הבנתי למה דנים בתפריט, הוא לא צריך להיות קיים
לא מבינה איך הם מסוגלים...
הדבר היחיד שהייתי מעזה לעלות ללא בושה זה לחם בעובש ומים מהאסלה. לא מגיע להם מעבר.
שואל השאלה:
^
זה קורה אצל אסירים יהודים
אנונימי
שהם מקבלים שאריות?^
שצריך לתת להם חצי פיתה ביום
למה הם צריכים לקבל דברים בשפע אחרי מה שהם עשו?
^אז ממש חוצפה שאותם מרעיבים ומדברים על המחבלים
מה מתעיינים בתפריט למה מגיע להם לקבל אוכל בכלל? אני הייתי שמחה להרעיב אותם
מקסימום חתיכת לחם לארוחה, או שאריות של הארוחות של הסוהרים
זה די והותר
שואל השאלה:
^
לפעמים הם לא מקבלים אוכל כל יום, ושמקבלים חלק מין האוכל אינו אכיל.
אנונימי