2 תשובות
לא, היה פעםם לפני עשר שנים עבדתי שם חח
וזה נסגר
איזה נוסטלגיה
לא
אל תלכי לקניון הזה *בכלל* באמת קניון אחד הגרועים אין שם כלום שווה חוץ מרנואר שהוא גדול מאד וזהו