5 תשובות
כן, האומנות של פעם באמת עם אופי המודרנית הרסה את זה
שואל השאלה:
היום על כל "יצירה" צריך לחפור כדי להבין מה רוצים והיצירה לא עומדת בפני עצמה
היום על כל "יצירה" צריך לחפור כדי להבין מה רוצים והיצירה לא עומדת בפני עצמה
אנונימית
לדעתי כל החרא הזה של לשפוך צבעים זו לא אומנות
אבל אנשים מתעצבנים כשאני ביקורתית
אבל אנשים מתעצבנים כשאני ביקורתית
כן אני לא אוהבת
כאילו כן יש הרבה שמשעממים
אבל לא הכל לדעתי חח
וגם זה בסדר שהאמנות משעממת, כאילו אני חושבת שזה בסדר כי אמנות אמורה לתת לנו הרגשה מסוימת וגם אם שעמום לא הייתה הכוונה של זה זה בסדר נראלי חח
אבל לא הכל לדעתי חח
וגם זה בסדר שהאמנות משעממת, כאילו אני חושבת שזה בסדר כי אמנות אמורה לתת לנו הרגשה מסוימת וגם אם שעמום לא הייתה הכוונה של זה זה בסדר נראלי חח
באותו הנושא: