6 תשובות
כי אין חמצן שמגיע אליהן והן יכולות להתייבש ולהיתקע בגלגלת העין
העדשות יכולות להידבק לעין ויהיה קשה להוציא אותם וזה לא בריא לעין כי היא לא נושמת
אנונימית
כשאת ישנה גלגל העין עולה ללמעלה וכתוצאה מכך העדשות יכולות להתקע שם כשתפתחי אותן
למה שתעשי את זה בכללי
זה יכול להכנס לתוך העין ויכול לעשות לך דלקות
יכול להתגלגל ולזוז בעיניים בזמן השינה ויכול לעשות דלקות.
כי העין סגורה הרבה זמן ולא נושמת