4 תשובות
היא עלולה להתייבש
הוא יכול לפצוע את העין. חוץ מזה שהוא מסתובב בחופשיות בתוך העין ויכול להיתקע, העין מתייבשת בלילה ופגיעה יותר
מה שהראשונה אמרה
כשאת עוצמת את העיינים האישון כזה מתגלגל למעלה אני חושבת שזה יכול להיתקע