7 תשובות
היום לא, זה כמו שפעת רגילה
יחסית הכחדנו את המחלה
לא
את חולה?
שואל השאלה:
עוד לא עשיתי בדיקה אבל אמא שלי חיובית. אז אם יצא לי חיובי אבל אני מרגישה די טוב אני לא צריכה להישאר בבית?
אנונימית
לא צריכה להישאר
תרגישו טוב 3>
כאילו כדאי לך להישאר כי המחלה לא השתנתה, את חולה והיא עדיין מדבקת ומסוכנת ויכולה להדביק אנשים, פשוט פחות אנשים חולים עכשיו כי יש מחוסנים אבל זה עדיין מסוכן לאוכלוסיות חלשות
זה נכון גם לגבי כל מחלה
כשחולים כדאי להישאר בבית
בקושי היה קורונה
המצאות על גבי המצאות
אני יכול להוכיח אגב