4 תשובות
תעשי פיסיאר, את אמורה
צריכה לעשות בדיקה מוסדית ורצוי כמה שיותר מהר.
הבידוד מתחיל מיום הבדיקה המוסדית, כמה שיותר מהר תבצעי אותה, כך הבידוד יסתיים מהר יותר.
הבידוד מתחיל מיום הבדיקה המוסדית, כמה שיותר מהר תבצעי אותה, כך הבידוד יסתיים מהר יותר.
שואל השאלה:
אם אני לא אעשה ואמרתי לכולם, זה בסדר?
ההורים לא רוצים לעשות כל כך מוסדית וכל זה...
אם אני לא אעשה ואמרתי לכולם, זה בסדר?
ההורים לא רוצים לעשות כל כך מוסדית וכל זה...
אנונימית
באותו הנושא: