4 תשובות
תעשי פיסיאר, את אמורה
צריכה לעשות בדיקה מוסדית ורצוי כמה שיותר מהר.
הבידוד מתחיל מיום הבדיקה המוסדית, כמה שיותר מהר תבצעי אותה, כך הבידוד יסתיים מהר יותר.
שואל השאלה:
אם אני לא אעשה ואמרתי לכולם, זה בסדר?
ההורים לא רוצים לעשות כל כך מוסדית וכל זה...
אנונימית