23 תשובות
מה לעזאסיגמא
חד משמעית כן.
וואי כן
אחי מה^ תתבגר
וכן כל הבריינרןט הומור הזה דפוק כלכלך
וכן כל הבריינרןט הומור הזה דפוק כלכלך
גם קרה לי חברה שלי לשעבר אמרה את זה רציתי להתאבד זה הדבר הכי קרינג בעולם היה לי עצירות מרוב הקרינג
כם זה מוריד ברמות
אנונימית
לגיטימי
אומרים בכלל מה לעזאסיגמא
אומרים בכלל מה לעזאסיגמא
כן המשפט הזה מוציא אוצי מדעתי
כן.. זה בריינרוט רציני.. הגיוני שמוריד, עושה לי לברוח מכם, תפסיקו להשתמש במילים האלה כבר
באוו
מצד אחד זה סקיבידי טואלט אלפא סיגמה ריז אבל מהצד השני זה מאוד ההגיוני שהוא יהיה סוג ב אנשים
חדמש כן
אני שונאת את החרא הזה
טרנד כזה מטומטם
אני שונאת את החרא הזה
טרנד כזה מטומטם
ברור
כן
היה יורד לי ישר
כן זה נוראי
מרגיש לי ילדים בני 12 ומטה
מרגיש לי ילדים בני 12 ומטה
אנונימית
זה היה בצחוק לגמרי מה הקשר כתבתי תשובה ברצינות בנפרד אנשים תרגעו,
לשאלה כן
לשאלה כן
מזה אומר וואט דה סיגמא?
אנונימי
כן
זה כזה מטומטן
כן לגמרי מובן
כן לגמרי מובן
באותו הנושא: