6 תשובות
כן קרה לי פעם שהיה לי קראש חנון מכוער.
זה היה מוזר רצח אבל עבר לי מהר.
גם לי היה ככה
הוא לא היה חתיך אבל האישיות שלו הייתה פשוט כל כך מושלמת
:)(
גם אצלי ככה
הגיוני, אולי את פשוט מתחברת לאופי
כן, זה אומר שהתאהבת באופי ולא ביופי, זה מעולה :)