82 תשובות
אהוב: מדעי המחשב
שנוא: תושב"ע
אנונימית
אנגלית אהוב מתמטיקה פחות מאוד
אהוב: תנך
שנוא: מתמטיקה/מחשבת
אהוב: תנ"ך והיסטוריה
שנוא; כל השאר
מקצוע אהוב תנך מקצוע פחות אהוב עברית
אהוב היה : כימיה והיסטוריה
שנוא: כל השאר
אהוב - אנגלית או ספורט
שנוא - מחשבת או ספרות
אהוב: ביולוגיה
שנוא: מתמטיקה
אהוב מתמטיקה
שנוא אנגלית
כשהייתי תלמידה האהוב היה ספרות, השנוא היסטוריה
אהוב: אין כזה, אולי אנגלית
שנוא: חינוך גופני (או ספורט, אותו שיט)
אהוב: עיציב מוצר
שנוא חשבון
אהוב: אנגלית והיסטוריה
הכי פחות אהוב: מתמטיקה
אהוב: מתמטיקה
שנוא: כל השאר
שהוא במיוחד: טלילה
אהוב: מתמטיקה
שנוא: ספורט
אהוב: ביולוגיה
שנוא: היסטוריה תנך ספרות
פסיכולוגיה אהוב ביולוגיה שנוא
וואלה את האמת מתמטיקה אהוב
השנוא היה אזרחות וספרות
אהוב: מתמטיקה/מדע/אנגלית (אני בכללי אוהבת ללמוד)
שנוא: תנ"ך
אהוב אנגלית וביולוגיה
שנוא עברית תורה
אהוב: שום דבר
שנוא: הכל
אני אוהבת אנגלית ותיאטרון וכימיה
שונאת מתמטיקה וכל מקצוע תנך
אהוב עליי זה נראלי אנגלית והשנוא חד משמעית מתמטיקה ותנך
אהוב- אנגלית, תיאטרון, וחינוך למרות שזה לא בדיוק שיעור אבל שיהיה
שנוא- מתמטיקה
מקצוע אהוב בכללי זה אנגלית אבל בבית ספר זה היסטוריה
מקצוע שנוא זה ספורט ומדעים
אנגלית אהוב מתמטיקה איכבע שנוא
אהוב: הפסקות
שנוא: כל השאר
גיאוגרפיה ואנגלית
ומתמטיקה
אהוב: מתמטיקה
שנוא: אומנות,כושר,מדעים,לשון או כל מקצוע שהוא לא מתמטיקה
שנוא ספרות
אהוב : חינוך
שנוא : מתמטיקה/היסטוריה
אהוב תולדות האומנות
שנוא אני לא חושבת שיש
אנונימית
אהוב: מתמטיקה ואנגלית
שנוא: ספורט
חשבון שנאת חיי
אנגלית אהבת חיי
אוהבת : ספרות אזרחות
שאני הכי שונאות חינך / השכלה כללית
אנגלית שנוא ואין אהוב
כימיה, תושבע.
הפחות זה אנגלית, נהיה מתיש.
אוהבת:מתמטיקה,מדעים
שונאת:אנגלית
אנונימית
הכי אוהבת שפה אבל שונאת מתמטיקה וזה בעיקר בגלל המורים
אהוב: היסטוריה, לשון, פיזיקה, הנדסת מחשב, תקשורת
שנוא: ערבית, כימיה, אקולוגיה
אנונימית
בתיכון הכי אהבתי אנגלית כי הצלחתי בלי לעשות כלום והכי שנאתי תנ"ך בעיקר בגלל המורה שהייתה פרצוף תחת אבל גם המקצוע
אהוב: פיזיקה ורובוטיקה
שנוא: תנך ואוריינות
למה אם אני שואל שאלה כזאת זה ללא מהות -_-
ולשאלה: האהוב אזרחות השנוא לשון
אהוב תאטרון
שנוא מתמטיקה או אנגלית
אהוב - מתמטיקה
שנוא- לשון
אוהבת: מתמטיקה
שונאת: פיזיקה
אהוב: מתמטיקה
הכי פחות אהוב: תנ"ך
הכי אוהבת היסטוריה והכי שונאת מתמט ואנגלית
לשון
אהוב: מדעים
שונא: מתמטיקה
אהוב- היסטוריה ומדעים
שנוא- תנך ספרות ומתמטיקה
אנגלית אהוב
חשבון להרוגג
אהוב: ספרות, כימיה
שנוא: גאוגרפיה כנראה
אהוב אומנות
שנוא מתמטיקה
סיימתי בית ספר בעיקרון..
אבל:
אהוב: של"ח וספורט. אבל בעיקר של"ח.
שנוא: כל מקצוע שהוא רב מלל, חוץ מאנגלית.
שנוא- תנ''ך (המורה מכריח אותי להשתתף בשיעור, ואם אני עונה תשובות מטומטמות, הוא מכריח אותי להקריא)
אהוב- אין (אני שונא כמעט את כל שאר המקצועות באותה רמה)
שנוא : היסטוריה
חרא של דבר
צריך ללמוד כל כך הרבה חומר ויש חלק שלא מעניין אז אתה פשוט צריך לדחוף הכל לתוך הזיכרון
ואז פשוט לכתוב הכל במבחן
ואז יום אחרי אתה פשוט מבין שהשקעת ודחפת לזיכרון שלך המון ידע שאתה פשוט לא עושה איתו כלום יותר
אהוב : מתמטיקה / פיזיקה
אנונימי
ספורט אני הכי שונא סליחה יש לי חרדה חברתית ואני לא מסוגל להיכנס לשיעורים ובגלל זה לא תהיה לי בגרות
אנונימי
אוהב : ספורט
שונא : מתמטיקה
פשוט קל בלי הרבה מחשבה
חינוך מיני
אנונימית
שונאת ספורט היסטוריה מדעים לא אוהבת ממש
אנונימית
אהוב-היסטוריה, לשון
שנוא-מתמטיקה, ספרות

ותכלס אני אוהבת ממש אנגלית אבל המורה בלתי נסבלת והורסת את זה
אהוב מתמטיקה )רק בגלל המורה(
פחןת אהוב ספרות נראלי או אנגלית
אנונימית
אהוב: ספרות ומתמטיקה
שנוא: אנגלית
זה קשה כשיש לך מורה כל כך גרועה
ובספרות ומתמטיקה המורות הן הכי טובות שיש
אנגלית
מתמטיקה
אהוב: אנגלית, עברית, ערבית
שנוא: תרבות יהודית, נביא, מתמטיקה
האהוב עליי כימיה, אנגלית וגיאוגרפיה
השנוא פיזיקה
האהוב מתמטיקה, השנוא עברית וביולוגיה
אהוב : מדעי החברה (יותר פסיכולוגיה)
פחות אהוב : לשון ופיסיקה
הכל אהוב חוץ ממדעי המחשב
אהוב בצורה קצת עקומה כי אף אחד לא באמת אוהב ללמוד
למרות האירוניה, אהוב פיזיקה, שנוא מתמטיקה
אהוב : ביולוגיה או אנגלית
שנוא : מתמטיקה / תנ"ך
אהוב אלקטרוניקה מחשבים ומתמטיקה
פחות אהוב אפילו שנוא אממ היסטוריה חדמש
אהוב: מגמת אמנות
פחות אהוב: עברית (למרות שהמורה ממש ממש נחמדה אני פשוט לא סובלת את המקצוע הזה)
ומתמטיקה כמובן
אהוב - מתמטיקה ,מדעיי המחשב
שנוא - תנך ,מדעים
אהוב ספורט ואנגלית
שנוא מתמטיקה
אנונימית
אהוב: היסטוריה/אנגלית
שנוא: ספורט
אהוב: אזרחות
שנוא: מתמט בעיקר
אהוב אנגלית שנוא ספרות
אהוב: גאוגרפיה.
שנואים: תנ"ך ומטמתיקה
אני נכשלת כל מבחן בתנ"ך וזה כבר לא מעניין ומסובח להבין ומטמתיקה פשוט שיעור הדקות לא עוברות
אהובים: מתמטיקה (שעת חלון זה דבר מקסים), פיזיקה, לשון והבעה, כימיה, גמרא, היסטוריה ואולי גם אנגלית וספרות
שנואים: חינוך גופני (כמובן), מוזיקה
אנונימית