22 תשובות
זה נשמע כמו טריילר לסרט, הניסוח שלך... אבל כן, אני מסכימה. לא חושבת שבקרוב ישאר משהו מהמערב
כן וזה מפחיד בטירוף מה שנהיה
רק להתפלל זה מה שנשאר
חד משמעית
אנונימית
זאת לא ההתחלה, אבל התקופה האחרונה היא חד משמעית נקודת מפנה
זה מה שהקהילה הגאה מרגישה שנים מהיהדות והנצרות הרדיקלית...
בסדר לא מאוחר אף פעם להתעורר, הגיע הזמן באמת וצריך להעיף את הקיצונים לכלא מהחברה שלנו...

המינוסים זה הוכחה שהיהודים חלקם רדיקלים קיצונים לא פחות
אנונימי
האיסלאם הרדיקלי התחיל לפגע הרבה לפני ה-7/10 כולל מגדלי התאומים למשל
האנושות גם ככה תושמד ב100 שנים הקרובות בלי קשר לאסלאם
זה מפחיד, מאיים, אבל יש לזכור שלמדינות היום יש הרבה כוח, גם לישראל. 7 באוקטובר היה מחדל, ממחדלים לומדים ולא רק בישראל. צריך לזכור שלכל דבר יש יתרון וחסרון: עם כל העצב הרב מה7 באוקטובר, עכשיו כל העולם יודע - צריך להתסכל בשבע עיניים על כל התעוררות של האיסלאם
Lsp
לא כי זה התחיל מזמן רק עכשיו אנשים התחילו לשים לב... אירופה מתאסלמת כבר שנים..
אנונימית
חד-משמעית כן
כן, המוסלמים האלה רק צרות עושים
אנונימית
זה התחיל לפני זה,
וזה משולב ביצר ההרס של אירופה - שמייבאת מוסלמים בכמויות מזעזעות,
ובמקביל יוזמת מלחמת עולם מול רוסיה
כן.
מה שקורה בישראל שזה איום ונורא , זה כלוםם לעומת מה שיקרה לעולם אם זה לא ייעצר.
ואני אגיד יותר מזה - ישראל היא כל פעם עושה טובה לעולם, שתמיד באים עלינו ואנחנו עוצרים אותם ואת זה , ישראל היא רק ההתחלה.
היה גם מלחמת יום כיפור בדיוק כך
בהפתעה
כל שחרור המחבלים הזה רק יוביל לעוד "הפתעות"
התשובה היא כן
7 באוקטובר לא היה אירוע משמעותי ביחס לשאר הדברים שקרו באנושות אז לא בטוח
אנונימי
כן ואחרי זה חייזרים ישתלטו על העולם
כן
אנונימית